Hvis du bytter: Din farvelmelding til Opera

4. none
  5. opera 15 og neste er din verste beslutning. venter på nye oppgraderinger til opera 12.16 :)
  6. nyt konkursen din
  7. vennligst ikke la presto dø. gi det et nytt liv ved å sette det fri og gjøre det åpen kildekode.
  8. 请提供您希望翻译的文本。
  9. jeg forstår hvorfor dette måtte skje, men jeg ville foretrukket å se hele greia åpen kildekode og selskapet stengt.
  10. du har valgt en feil retning, og jeg føler meg lei meg for det. synd at valget har blitt gjort om å forlate presto og drepe my opera. etter alle disse årene føles det som en god venn ikke lenger er en venn. opera, takk for alle årene du var den beste!!! også, takk for at du ga plassen til my opera. lykke til i fremtiden.
  11. du kan få flere brukere ved å støtte minoritetsgrupper som linux-brukere. og legg til flere tilpasningsfunksjoner. for eksempel er chrome på linux dypt mangelfull for videovisning. på linux kan jeg gladelig bruke opera 12.xx, som er mye raskere enn firefox og mindre ressurskrevende. hvis overgangen til webkit fjerner eventuelle opera-fordeler over chrome, har jeg ingen grunn til å bruke det. dere kan alle dra hjem, opera-utviklere.
  12. du kastet nettopp bort nesten alle de fine tingene jeg elsket i opera, og som gjorde det så unikt og spesielt. nå ser jeg ingen grunn til å bruke det lenger. det finnes bedre alternativer der ute. takk for å ha vært den beste nettleseropplevelsen gjennom alle disse årene, og lykke til.
  13. why?
  14. vær så snill!! ta tilbake sikkerheten med de lagrede passordene! jeg hater å ikke kunne lagre passordene mine til nettsteder fordi de er synlige med noen få klikk i innstillingene! -> kunne endre størrelsen på hurtigvalg; -> fane-stabling -> e-postklient jeg forstår at dette var en stor oppdatering og opera er rask, stabil (ikke som chrome), og jeg liker det, men det er fortsatt ting som jeg (/vi, opera-brukere generelt) savner fra den gamle opera, og den gamle opera var forskjellig fra alle andre nettlesere! det var det som de fleste opera-brukere likte med den! takk for at du leste dette, jeg håper at dette blir mulig i nær fremtid! :d diogo filipe
  15. opera var helt uten annonser, opera var tilpassbar, jeg vil sjekke fra tid til annen hvordan opera fungerer i tilfelle du endrer måten din.
  16. vennligst ikke endre.
  17. :(
  18. "kan ikke tro deg, opera. skuffet." tyrone, sunnyvale trailer park
  19. jeg ser ingen grunn til å gi opp presto, det var fint for meg. jeg bruker hurtigvalg for å navigere, og uten dette kan jeg like gjerne bruke ie. takk for den flotte nettleseren mens den eksisterte!
  20. offff
  21. hvor er poenget med å ha en annen klone av chrome hvis jeg bare kan installere chrome?
  22. vennligst se tilbake på opera versjon 9.x for å se hvordan en god nettleser er. og hvis opera ønsker å bli en av de beste nettleserne igjen, oppdater de nåværende opera-versjonene med de nødvendige funksjonene!!!
  23. vær så snill å sparke de som laget opera 15, de vil ødelegge selskapet ditt. jeg har brukt opera i mer enn 10 år, og jeg elsker variasjonen av tilpasninger og den dype konfigurasjonen jeg kan oppnå. jeg elsker baren nederst med zoom-funksjonen som kan økes og reduseres med musen, jeg elsker nedlastingsverktøyet som kan gjenoppta og har sin egen fane, og det er sååå organisert. jeg elsker søkefeltet som er rett ved www-feltet. vær så snill, ikke drep grensesnittet til opera 12.16, bare gjør det mer kompatibelt med flash. det ville vært en stor skuffelse etter alle disse årene å måtte bytte nettleser. en stor fan fra hellas som bruker opera og bare opera, selv om de fleste programmer vil installere chrome eller safari, selv om jeg må bruke internet explorer for noe innhold som opera ikke kan støtte... vær så snill, ikke drep den eneste nettleseren jeg respekterer og har brukt i så mange år...
  24. vennligst ikke dø.
  25. jeg visste at noe sånt kom til å skje etter 9.5s unødvendige estetiske "oppgraderinger", men jeg forventet aldri at det skulle bli så ille.
  26. så lenge og takk for all fisken
  27. takk for all fisken. jeg vil holde meg til den siste stabile 12-versjonen til internett ikke lenger fungerer i den.
  28. opera 15 følger trenden med å forenkle internett. ikke jeg.
  29. hva i all verden skjedde med ctrl+1, ctrl+2 osv. kontrollene? de var en av hovedgrunnene til at jeg brukte opera.
  30. takk for at du har levert den beste mulige nettleseropplevelsen i over 10 år! og tusen takk for at du støtter freebsd!
  31. vennligst behold din unikhet, ikke vær for avhengig av google... og vennligst vurder en windows phone-versjon!
  32. goodbye...
  33. jeg beklager
  34. det var den største opplevelsen jeg har hatt med å surfe på internett med deg til versjon 12.16, opera. det var nesten den eneste nettleseren for profesjonelle og nerder! nå, ha det bra og lykke til med en haug av idioter som bare bruker en nettleser for facebook og twitter (hvis de kommer fra sitt elskede chrome). ta vare på deg selv...
  35. opera 15 suger.
  36. det er virkelig et fint kapitalistisk trekk - i bunn og grunn har alle opera-brukere ikke noe valg annet enn å bytte til en hvilken som helst type chrome (seamonkey? for tung, treg og mangler brukervennlighet, tastatursnarveier for emacs og gester, gruppering. firefox? det samme, men uten innebygd e-post og irc. midori, reconq? de er bare et brukergrensesnitt til webkit). og så sier folk at, i motsetning til sosialisme, gir kapitalisme en mulighet til å tilfredsstille alle menneskers behov. i bunn og grunn gjør det ikke det. men det skaper et problem, som du kan se bare ved å se kort på samfunnet, hvor det eneste formålet er penger og varer. og, ikke bare samfunnet som helhet. jeg vil foreslå at noen kloner kode fra noen interne git\svn-servere ved å hacke - det ser ikke ut til å være et alternativ til opera, og det er svært usannsynlig at opera software vil gi ekte opera til oss, siden det gjør deres markedsandel mye mindre.
  37. :(
  38. forbanna deg!
  39. for mye feil de siste årene, 15 har ikke engang mulighet for bokmerker. jeg trenger ikke å se bokmerkene mine visuelt, og jeg vil ikke at alle andre i verden skal se dem.
  40. opera hadde implementert zooming bedre enn andre nettlesere, det var fint å ha innebygde musebevegelser, og jeg pleide å si til folk, bruk opera så slipper du å jakte på tillegg for å få det til å fungere, det har alt du trenger rett ut av boksen. jeg kan ikke gjøre det lenger. men den store mangelen er å vise bare bufrede bilder. uten muligheten til å vise bare bufrede bilder, er opera meningsløst.
  41. kan ikke egentlig si "farvel", da jeg ikke vil gi opp håpet for opera med mindre selskapet blir oppløst og kodebasen blir slettet.
  42. jeg skal ikke bytte, jeg skal vente på funksjoner som bokmerker, lenker, nettstedpreferanser og fanehåndtering. når disse funksjonene er implementert, vil jeg begynne å bruke opera som min hovednettleser igjen.
  43. jeg synes opera var den beste nettleseren gjennom tidene, men jeg liker ikke opera 15 i det hele tatt.
  44. utvidelser programmert av hobbyister vil aldri, aldri erstatte de glatte, raske, brukervennlige og viktigst av alt, undersøkte funksjonene som en gang var en grunnleggende del av å bruke opera. og dra til helvete hvis du mener noe annet.
  45. jeg blir med opera 12 til det fungerer.
  46. min kjære opera, du har vært mye mer enn programvare for meg. du har vært en venn i de siste 9 årene. du har vært min nettleserkompanjong og (bortsett fra de gamle dagene med ie6), nesten utelukkende den eneste nettleseren jeg har stolt på for å se nettet gjennom - det er tusenvis av ting jeg har lært kun gjennom deg. du var der da jeg først lærte dataprogrammering, da jeg opprettet min første e-post, da jeg fant ut at jeg kom inn på universitetet, da jeg sendte inn registreringsskjemaene mine, da jeg søkte for å se om jeg hadde bestått eksamenene, da jeg begynte å kjøpe ting på nettet, da jeg opprettet mine første sosiale nettverksprofiler, da jeg testet mine første nettsider, da jeg først utvekslet meldinger med mennesker som endret livet mitt. selvfølgelig kunne hvilken som helst nettleser gjort alt dette, men du gjorde det for meg, og det er viktig for meg. du har vært en stor venn. og du har alltid holdt og synkronisert trofast og transparent mine bokmerker, mine sprø notater, mine mange tilpassede søkestrenger. du har alltid holdt meg måneder (for å si det mildt) foran folk som bruker andre nettlesere. i denne tiden hvor så mange ting skjer i skyen med et webgrensesnitt, har du praktisk talt vært mitt os-innen-os (og du har vært en veldig god en). da gamle live messenger ikke ville starte filoverføringer, kunne jeg be deg om å starte en webserver og sende filer gjennom den - seriøst, hvor kult var ikke det? du har latt meg tilpasse alt om deg, for å ha hver mulighet jeg fant viktig ved fingertuppene mine, uansett hvor trivielt eller sofistikert. dine verktøy har gjort det mulig for meg å feilsøke noen av de mest sprø javascript-situasjonene. du har vært en flott partner. jeg kunne sagt så mye mer, men la oss ikke bli revet med fra det som er viktig - og det som er viktig er at jeg vil takke deg, venn, fra bunnen av mitt hjerte, for disse 9 årene med en fantastisk internettopplevelse.
  47. du fikk meg til å gjøre dette.
  48. også "må ha": opera:cache versjon 15 har drept opera
  49. hvorfor gjør du dette?
  50. kunne ha vært så bra sammen...
  51. jeg er veldig skuffet og litt bitter over hvordan jeg føler at powerbruker-fans av opera har blitt sviktet... men det er ikke egentlig "nytt", det er bare et verre nivå av svik nå enn noen gang før, og derfor er det på tide å finne noe annet. takk for minnene, og jeg håper dere lykkes i deres andre prosjekter... jeg kan veldig godt finne meg selv i å bruke opera mobil i fremtiden, men jeg forventer ikke å gidde å ta en ny titt på skrivebordsappen etter v15. jeg vil rett og slett ikke stole på at dere ikke vil få meg til å bli begeistret eller til og med noe avhengig av en funksjon, bare for deretter å ta den bort. boo....
  52. ha det bra og takk for all fisken.
  53. jeg forstår at opera må modernisere nettleseren, men å gjøre den så enkel og fjerne dens unike funksjoner er en forferdelig feil.
  54. jeg skulle ønske jeg var tilbake. farvel.
  55. hvorfor opera hvorforrr!!!
  56. takk for minnene
  57. det var den aller beste nettleseren i mange år for mine behov. tusen takk, presto team. jeg håper å møte dere igjen.
  58. ha det. det pleide å være en utmerket nettleser. ikke lenger.
  59. presto gå tilbake!
  60. stakkars opera, jeg kjente deg godt.
  61. bokmerker og panel (med notater) er 100% dealbreakere for meg. hvis du prøver å endre folks atferd med bokmerker, tror jeg det er en office-bånd / windows 8 startknapp / gnome 3 type ting å gjøre. folk kommer virkelig til å hate deg for det. det er ikke verdt det.
  62. vi vet ennå ikke hvilke brukerdata opera samler inn og hvilke brukerdata opera sender til annonsepartnere som google, amazon og lignende.
  63. behold alle justeringene som er i 12.16.
  64. jeg kommer til å bli litt skuffet, jeg vet at uansett hva jeg ender opp med å bruke, vil det ikke være like bra som opera 12. noen av disse "må ha"-funksjonene som hele min nettopplevelse er bygget rundt, er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal klare meg uten!
  65. det er synd å miste den mest tilpassbare og funksjonsrike nettleseren i verden :-(
  66. dnf
  67. ikke gjør coca cola-feilen.
  68. dette må ikke bli som hele new coke-greia der du ødelegger nettleseren din i noen måneder, bare for å bringe tilbake opera 12 senere som opera classic for å skaffe deg en større brukerbase.
  69. du var den beste og lederen...du har nå blitt en etterligning og følger.
  70. et så trist tilstand av saker
  71. du fjernet mail-integrasjonen, det var alt som holdt meg til opera!
  72. opera-knapp!!!
  73. <spit>
  74. rest in peace.
  75. vær så snill, folkens, å fjerne notater, rss, e-post, bokmerkeadministrasjon, nyhetsgrupper, gester... og kalle det en "oppgradering" er ikke morsomt. dette var funksjonene som gjorde at så mange mennesker bruker opera.
  76. farvel, min elskede.
  77. bli kvitt den opera 15, det eneste gode med den er hastigheten -- ingenting annet en nettleser uten bokmerker? hva i helvete tenker du på? dette er bare et annet chrome-skin kalt opera 15
  78. 14 år med kjærlighet kan bare ikke ende på denne måten, jeg holder meg til 12.15 for nå og bruker ff for nettsteder som ikke støttes.
  79. farvel, opera. du var den beste nettleseren jeg noen gang har hatt.
  80. du hadde den aller beste nettleseren, men du ødela den. hvorfor?!
  81. venter på real opera 15!!
  82. jeg har allerede slått på min nye datamaskin. opera 12 er inkompatibel med windows blinds for windows 8 og er ekstremt ustabil på min nye windows 8 pro stasjonære datamaskin. jeg bruker fortsatt opera som min standard nettleser på min eldre xp pro stasjonære maskin. jeg har brukt opera (selv om jeg ikke alltid har hatt den som standard nettleser) siden versjon 4. opera har alltid hatt det beste bokmerkesystemet av alle nettlesere gjennom tidene. det er det som har holdt meg med den, sammen med den fantastiske konfigurerbarheten som var den beste av alle nettlesere. med de borte, er fx bedre på de fleste områder, men fx har et elendig bokmerkesystem sammenlignet med opera. jeg har et stort antall bokmerker med betydelig kompleksitet mange mapper dypt, og jeg vil savne operas fremragende bokmerkesystem veldig mye.
  83. i disse dager er det marketing som bestemmer hva som er bra. de dumme blir dummere, og de intelligente lider. din beslutning om opera er bare et symptom på dette og på ingen måte overraskende. det er forstått at du er presset av forenklingen, enten direkte eller indirekte. man forestiller seg at det i ditt tilfelle var indirekte; et selskap trenger profitt for å overleve. man håper at opera 12 i det minste er åpen kildekode, og dermed gir håp til de som kan se kvalitet og sette pris på det.
  84. takk for alle de flotte årene jeg kunne bruke denne fantastiske internettpakken. jeg er trist og opprørt over å se at programmet går i den retningen det gjør nå, men jeg kan ikke se for meg å bruke det lenger hvis dette fortsetter. jeg vil sannsynligvis bruke opera 12 så lenge det fortsatt er oppdatert og sikkert nok, men opera 15 er ikke engang et alternativ for meg akkurat nå. ha det, jeg kommer til å savne presto!
  85. veldig trist å måtte gjøre dette, men det ser absolutt ut til at opera går etter et annet marked enn det de har. det kan være bra for opera på lang sikt, men dårlig for folk som virkelig likte det som pleide å være den beste nettleseropplevelsen.
  86. jeg har allerede byttet. den nye opera er ikke "min" opera lenger, den jeg forelsket meg i for så mange år siden: den ser ut som en klone av andre nettlesere, ikke den radikalt forskjellige programvaren som var så morsom å bruke.
  87. å fjerne funksjoner som definerte brukerbasen din er en stor feil!
  88. see you.
  89. jeg vil ikke bytte! jeg elsker å bruke opera, og det er ille nok at vi mister presto og med det det lille fotavtrykket til opera, men noen funksjoner som integrert m2, muligheten til å tilpasse verktøylinjer med ekstra søkebokser (osv.), lagring av økter, samt den avanserte bokmerkeadministratoren, er absolutt essensielle for meg i opera, og uten alle disse funksjonene ville det vært lite grunn til å bruke opera i stedet for chrome, spesielt siden opera byttet til chromium. hvis opera blir minimalistisk som chrome og firefox, og ekskluderer de fleste eller alle de avanserte integrerte funksjonene som gjorde opera flott, så er det ikke lenger noen grunn for meg til å bruke opera. vennligst ikke tving meg til å bytte.
  90. farvel opera
  91. jeg bytter ikke: opera 15 er byttet til chrome, og jeg beholder opera 12 for tiden.
  92. jeg kan ikke forstå opera-ledelsen. du må være helt inkompetent hvis du ikke forstår hva som gir deg den 1% av nettlesermarkedet. undersøkelsen viser tydelig at 99% av brukerne har brukt opera i over 3 år. de trenger alle funksjonene de pleide å ha!
  93. ha det bra, opera
  94. det var en fin løpetur. jeg håper dette trekket får deg inn i den populære gjengen som du ønsker. men husk at du har brent vennene dine over dette. ikke sikker på om vi vil være på noen måte tilgivende.
  95. å fjerne alt som gjorde opera nyttig er ikke måten å gi folk "den beste internettopplevelsen" på.
  96. du var fantastisk, innovativ, og det faktum at du klarte å være så lenge uten å tilpasse deg det normale var beundringsverdig. jeg er veldig trist over å se at det har kommet til dette.
  97. det er greit at du føler at renderingsmotoren din ikke er opp til oppgaven for hvor du ønsker å gå i fremtiden, men vær så snill å beholde alle de flotte funksjonene i den nåværende versjonen 12 og bare endre renderingsmotoren. jeg vil anta at dette er mulig å gjøre. desktop og mobil er ikke det samme, og jeg er lei av at folk forteller oss at det er én og samme. hvorfor føler utviklere at de må skrive for de mindre teknisk kyndige? det er ikke slik at funksjonene kommer i veien for folk som ikke bruker dem. jeg for min del bruker ikke hver funksjon i opera, og ingen av de jeg ikke bruker kommer i veien for meg i det hele tatt. de er der for meg å bruke og prøve hvis jeg vil. det virker som en merkelig måte å kutte av fanbasen du faktisk har. jeg antar at håpet ditt er at nye folk vil erstatte de gamle som ikke blir værende. den morsomme delen er at dere laget nettleseren til det den er i dag, men dere ønsker å drepe den arven. det minner meg om musikere som ikke vil spille sine gamle sanger som gjorde dem berømte og fikk dem fans.
  98. du pleide å være en trendsetter, nå er du bare en følger.
  99. våkne uuupp!!
  100. fubar, velkommen til den mørke siden opera. så lenge, og takk for all fisken.